POVESTILE CELOR PE CARE DORIM SA-I AJUTAM

POVESTILE CELOR PE CARE DORIM SA-I AJUTAM

luni, 13 decembrie 2010

POVESTEA LUI ALEXANDRU



Numele meu este Dascalu Diana Laura si sunt din Vaslui. Am un baietel de 4 ani si 9 luni care la varsta de 11 luni a fost diagnosticat cu paralizie cerebrala mixta, tetrapareza spastica cu elemente extrapiramidale. De atunci au inceput drumurile in spitale Sibiu, Bihor, Techirghiol si Bucuresti, dar progresele au fost destul de mici. De la varsta de 3 ani Alex a inceput sa se automutileze. Am mers iar la spitalul Al. Obregia din Bucuresti la dr Ioana Minciu, care dupa alte investigatii i-a pus diagnosticul de Sindro Lesh Nyhan. Aceasta este o boala neurogenetica care afecteaza doar baietii si in tara la noi mai sunt doar 2 copii care sufera de aceasta boala. La varsta pe care o are Alex nu sta in sezut nu merge iar de vorbit spune mai mult silabe. Noi facem recuperare zilnica dar pe care nu mi-o mai pot permite foarte mult din cauza banilor. Platim 400 lei lunar in conditiile in care salariul meu e de 460 lei lunar. Asa ca va rugam din inima sa ne ajutati. Nu pot asterne pe hartie atata suferinta. Si ca MAMA credeti-ma ca mi se frange inima cand imi vad micutul in aceasta stare. Va rugam ajutati-ne. Acum pentru terapii si medicamente am avea nevoie de 1400 de lei lunar. 400 de lei gimnastica, 400 de lei logopedie, 150 de euro un medicament care se gaseste in Italia si 100 de lei un alt medicament. Eu nu mai pot face fata. Haideti sa il facem pe Alex fericit. Mai multe detalii gasiti pe blogul personal www.dianalaura.wblog.ro. tot acolo gasiti si conturile unde puteti face o mica donatie daca doriti si puteti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu