POVESTILE CELOR PE CARE DORIM SA-I AJUTAM

POVESTILE CELOR PE CARE DORIM SA-I AJUTAM

sâmbătă, 11 decembrie 2010

POVESTEA LUI TONY


Numele meu e Tony si am 5 ani si 8 luni, dar sufar de o boala cumplita, FIBROZA CHISTICA, iar mami a facut un blog cu toate amanuntele acestei boli, pe care te rog sa iti rezervi cateva minute si sa-l citesti
http://tonycriss-criss.blogspot.com/
Am nevoie de ajutorul vostru pentru a-mi cumpara aparatura necesara tratamentului, vitaminele si medicamentele pe care trebuie sa le iau toata viata.
Aerosolul pe care-l am nu da randament, pierde 85% din medicament, unul mai bun costa 200-300 Euro, care e special pentru tratamentul in Fibroza Chistica, mai e nevoie de un aparat care se numeste Flutter care costa si ala 600 ron, vitaminele AQUA DEK's se comanda on line cu 45-50 Euro/luna (pe care nu ni le-am putut permite, asa ca mami a cumparat din Romania fiecare vitamina in parte, dar care nu da randamentul celor din afara create special pentru cei cu aceasta boala) imi place la nebunie un lapte praf de la Nestle care se numeste Nutren si e recomandat copiilor pana la 10 ani, dar e si ala destul de scump (50-60 ron/cutia) iar o cutie imi ajunge doar 3-4 zile. Ar mai fi multe de care am nevoie, dar macar de astea daca as dispune as creste si eu mai bine si nu as mai face atatea complicatii (tot anul am luat antibiotice, am fost internat de 2 ori iar acum ma lupt cu streptococul pneumoniae).
Va scriu mai jos contul unde daca puteti sa ma ajutati, cu cat de putin (pentru noi conteaza foarte mult)
Va rog din suflet sa o faceti:
Busuioc Constanta
RON: RO12 RNCB 0075 0351 8422 0001

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu